Politica de retur
Această politică de retur este valabilă pentru toate achizițiile efectuate pe site-ul nostru www.amayo.ro și este conformă cu legislația în vigoare din România, inclusiv Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
1. Dreptul de retur
Conform legislației în vigoare, consumatorii au dreptul de a returna produsele achiziționate online în termen de 14 zile calendaristice de la primirea acestora, fără a fi necesară invocarea unui motiv.
Pentru a înregistra oficial o solicitare de retur, trebuie sa accesati si sa completati formularul de retur: https://amayo.ro/pages/formular-de-retur
De asemenea, ne puteți contacta telefonic la 0730 423 128.
2. Condiții de acceptare a returului
Pentru ca returul să fie acceptat, produsul trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
Să fie returnat în ambalajul original, pe cât posibil, împreună cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit
Să nu prezinte urme de utilizare, deteriorare, lovituri sau zgârieturi
Să fie în aceeași stare în care a fost livrat
Ne rezervăm dreptul de a refuza returul sau de a aplica o taxă de diminuare a valorii produsului în cazul în care produsele prezintă urme de uzură sau deteriorări.
3. Modalități de returnare
Produsele vor fi preluate de către curier direct de la adresa introdusă în formularul de retur. Ridicarea coletului este organizată de echipa amayo.ro, iar costul transportului pentru retur este suportat integral de noi.
4. Rambursarea contravalorii produsului
După recepționarea și verificarea produsului returnat, vom procesa rambursarea sumelor plătite în termen de maximum 14 zile calendaristice de la aprobarea returului.
Rambursarea se va face exclusiv prin transfer bancar, indiferent de metoda de plată utilizată la achiziție. Pentru procesarea rambursării, clientul trebuie să furnizeze un cont bancar (IBAN).
5. Produse care nu pot fi returnate
Conform legislației, există anumite categorii de produse care nu pot fi returnate, inclusiv:
Produse desigilate care nu pot fi returnate din motive de igienă sau protecție a sănătății (ex: cercei, alte produse destinate uzului personal direct)
Produse personalizate conform cerințelor clientului
Produse deteriorate din culpa clientului
6. Produse defecte
Dacă produsul prezintă defecte de fabricație sau nu funcționează conform specificațiilor, clientul are dreptul de a solicita înlocuirea produsului sau returnarea contravalorii, conform garanției legale de conformitate.
Pentru orice întrebări sau clarificări privind retururile, ne puteți contacta la adresa de e-mail suport@amayo.ro sau telefonic la 0730 423 128.
Această politică de retur poate fi actualizată periodic. Recomandăm consultarea acesteia înainte de efectuarea unui retur.